Saturday, June 2, 2007

Small update

Przez dwa ostatnie dni nie gralem sporo, pare malych sesji i moze gdzies z 2k profitu. Sporo coachingowalem w tomsonem wczoraj i dzis i wnioskuje ze jednak nie mam az tak duzo brakow jak sie spodziewalem ze mam, troche za malo agresywnie gram co musze poprawic no i ciagle trenowac moje reading skills. Dzis wieczorem tez nie pogram bo wybieram sie do miasta ze znajomymi troche odpoczac od gry. Jutro niedziela, wiec postaram sie duzo pograc. Mam tez plan grania regularnie w satelitach do EPT na PokerStars, wiec zabiore sie za przeczytanie Harringtona i przelece filmiki turniejowe z CR. Moze uda sie do jakiegos zakwalifikowac.

Pozdrawiam.

2 comments:

Anonymous said...

hehe... czyzby moja przedwczorajsza gra w satelitce do WSOPa Cie tak zmotywowala ;) ?

anonymous said...

piotrek fish