Thursday, May 31, 2007

Maj

Dzis znowu ladna sesja 1,2k rak i 6,7k profitu mimo przegranego stacka w HU z alabamaLIS AK vs AQ alliny pf. Sporo duzych rozdan ale nie bede wszystkich zamieszczal bo sa dosyc standardowe. Zamieszcze jedno ale problematyczne do ktorego rozwiazania nadal nie potrafie sam znalezc.

http://www.tlpoker.pl/h/1995
Zastanawia mnie moja akcja pf. Jego zasieg tutaj to na pewno AA KK i AK jednak mysle ze takze JJ AQs, na 2 ostatnie jestem oczywiscie fawortem z 3 pierwszych najwiecej kombinacji jest AK na ktore mam coina pf. Dlatego przyjalem taka linie ze sprawdze jego 4beta, ktory mogl byc takze resqeezem bo czesto widzial moje 3bety np reka z przed wczoraj z JJ i planowalem pushowac flopa na ktorym nie bedzie A albo K. Zastanawiam sie czy nie powienienem foldowac pf = /

Jesli chodzi chodzi o podsumowanie miesiaca to myslalem ze gorzej to wyjdzie bo bardziej stawialem na tym ze skoncze na lekkim minusie albo na zerze. Liczbowo wyglada to nastepujaco, 32,3k rak i 15,6k profitu w tym 1,7k z RB. Co do mojej gry to troche sie rozleniwilem z analizami co znaczaco wplynelo na gre. Caly czerwiec planuje grac jeszcze na 5-10 i zbudowac odpowiedni BR tak zeby od poczatku lipca zaczac regularnie grac 10-20. Musze tez znalezc jakis dodatkowy room poniewaz boss media jest uboga w te stawki.

Pozdrawiam

No comments: