Monday, June 4, 2007

The biggest pot I ever played.

Dzisiejszy dzien przyniosl najwiekszy moj dotychczasowy pot, 9k. Jednak po nim mialem duzo watpliwosci czy dobrze go zagralem, po dluzszych przemysleniach doszedlem do wniosku ze musze to sprawdzic w tej sytuacji, oto rozdanie o ktorej chodzi i moje przemyslenia na ten temat,

http://www.tlpoker.pl/h/2222
3handed, nie mialem szczegolnego reada na tym graczu on mysle ze takze na mnie, gralem przy tym stole dosyc solidnie, jedyny duzy pot ktory wygralem byl z AA. Jedyna reka ktorej tutaj sie obawiam to naturalnie AA na ktora mam 20% szans na wygrana. Pot oddsy to 1,5:1 bo zeby wygrac 5500 musze sprawdzic za 3500, czyli musze miec 40% na jego range zeby bylo to oplacalne. W jego zasiegu jest oczywiscie AA oraz KK ale takze w mniejszym stopniu ale zawsze AK i QQ. Do obliczen wzialem wszystkie kombinacje AA i pozostale KK oraz polowe QQ i 1/4 AK, czyli na prawde znaczaco ograniczylem zasieg jego rak, wyniki

equity win tie pots won pots tied
Hand 0: 49.633% 49.34% 00.30% 11827315 70917.00 { KcKh }
Hand 1: 50.367% 50.07% 00.30% 12003107 70917.00 { AA, QdQh, QdQs, QhQs, AdKd, AsKs, AcKd, AcKs, AdKs }

Jak widac mam 50% na ten zakres rak, a 40% w potodds, wiec +EV

Sporo osob mowilo "nie jest przeciez taki glupi zeby ryzykowac tyle kasy z AK albo QQ" jednak prawda jest taka ze to jest "tylko" 200bb, jest to tez gracz ktory gra regularnie 25-50 i 10-20 i sadze ze czesto gral tak duze poty. Ja bedac na jego miescu i grajac tego pota na 5-10 tez jestem w stanie wsadzic allina z AK lub QQ.

Mimo tego przegranego pota udalo mi sie skonczyc dzien na plusie, rozegralem 1,5k rak i zanotowalem 4k profitu, postanowilem ze juz bede staral sie grac regularnie 10-20 jednak z dokladna table selection.

PS. Wczoraj po tym jak napisalem posta gralem jeszcze gierki 3/6, 2/4 i 1/2funty, przyznam ze wybitnie pechowo mi szlo i zanotowalem -2,5k straty, wiec wczorajszy dzien zakonczylem z wiekszym minusem.

Pozdrawiam.

No comments: