Sunday, June 3, 2007

Sunday

Dzis mialem ambitne plany zeby pograc wieksza sesje, jednak od samego poczatku wszystko szlo nie po mojej mysli, doszedl do tego jeden tiltowy 4bet i call allin z AJs vs AKo i bylem -5k. Postanowilem grac dalej bo czulem ze gry sa dobre i udalo sie odrobic czesc az nadeszlo rozdanie ktore umieczam nizej i znowu bylem -5k, postanowilem zrobic przerwe. Wrocilem po pewnym czasie i odrobilem wiekszosc strat. Dzien skonczylem na 1,5k rozegranych rak i -1k straty, z czego jestem zadowolony poniewaz odrobilem wiekszosc z przesniejszej gry. Reka o ktorej wspomnialem,

http://www.tlpoker.pl/h/2198
Jesli efektywny stack wynosi 100bb jest to standardowa reka nad ktora nawet nie zastanawiam sie, aleefektywny stack wynosil 170bb co zmienia postac rzeczy. Jednak na prawde trudno bylo mi to zrzucic bo thecortstr jest bardzo loose w swoich 3betach. Musze nauczyc sie pasowac takie sytuacje, oczywiscie nie zawsze ale przy odpowiednim readzie musze nauczyc sie do odpuszczac.


Od pewnego czasu administratorzy z TLPoker.pl proponowali mi abym wzial udzial ich akcji "Zapytaj mnie o cokolwiek" jednak do tej pory odmawialem poniewaz nie uwazalem siebie za osobe kompetentna do tego. Teraz sie zgodzilem, wszystko odbedzie sie w przyszly weekend. Po dokladniejsze informacje zapraszam na TLPoker.

Pozdrawiam.

No comments: